drömmar

jag och madde satt i porten idag och snackade om olika drömmar vi haft. och inatt hade jag den bästa drömmen någonsin! och den kändes så fucking jävla verklig så de e inte sant asså. jag var i thailand med mamma och oliwia tror jag det var, haha. förslaget kom helt plötsligt och på bara några sekunder var vi där. vi skulle stanna där i tre veckor och det var mitt i skolans jobbigast period. fatta underbart? fan att jag vaknade.. jag tror denna dröm berodde på att jag snackade om när jag var i thailand med madde dagen innan. en resa jag aldrig aldrig glömmer!

jag och emelie gick alltid på stranden på kvällarna. den tandlöse och den söta. reggiebaren, fire show killarna, alla blommor vi fick, mammas och pappas bröllop, när vi klippte oss, när vi träffade stefan igen.. allt var så jävla perfekt och jag önskar bara man kunde spola tillbaka tiden till då. fyfan va undebart de skulle va

   
1 Madelene:

skriven

du är så söt, elise! drömmer kommer tillbaks.. hoppas jag! <3

2 elise

skriven

hoppas jag med! verkligen :) <3 och jag hoppas du kommer tillbaka snart också! :/