fredag\lördags morgon

godmorgon!
nu sitter jag här hemma hos julia. hon och burran sitter och spelar guitar hero och jag tänkte slänga in ett litet inlägg under tiden.
gårdagen blev riktigt lyckad. började med att jag jessica och burran möttes i centrum sen tog vi tåget till jakan där vi mötte julia. sen gick vi till konsum och köpte godis och chips. sen fortsatte vi mot nån pizzeria där vi beställde tre pizzor och köpte med oss cola. sen hann vi precis med bussen, fick springa som galningar, haha. sen när vi kom hem till julia åt vi pizza sen gick vi upp och kollade på Twilight och mös med godis och läsk. jag säger bara en sak... EDWARD ÄR MIN! fyfan vad jag älskar han och den där jävla filmen. jag får verkligen aldrig nog. jag julia burran och jessica satt verkligen och skrek i soffan så fort han visades på skärmen i stort sätt.
efter ett tag kom emma och oliwia också, men oliwia stannade inte så länge. ja, sen kollade vi klart på filmen, lyssnade på massa edward låtar och bara chillade. sen kollade vi på en annan film, fast den somnade alla till. haha. sen blev alla trötta så vi gick och la oss.

på morgonen vaknade vi runt elva och gick och åt en god frukost. sen åkte jessica och emma hem, så jag burran och julia kollade klart på filmen vi påbörjade igår. usch va hemsk den var! Changeling heter den. det är den filmen angelina jolie är med i.

men nu ska jag vara social. vi ska snart börja fixa oss för jag och burran ska snart ta bussen hem.


här kommer en låt som edward sjunger. lätt den bästa jag har hört.
han är så jävla grym. den här låten går rakt in i hjärtat
.
JAG ÄLSKAR DIG EDWARD

peace\ely