gårdagen

det började med att vi (jag och terese) gick tidigare från engelskan för att hinna med tåget till jakan. där mötte vi mamma som skulle ge mig pengar. jag köpte ett par jeans tights, en tröja, svår att beskriva men bild kommer, och en vit tshirt med en stor englans flagga på. allt från gina, såklart! terese fyndade också, massor faktikst :) sen fortsätte vi mot komethallen där vi solade. första gången blev jag röd i ansiktet, haha han bakom kassan sa att ''du solar inte en gång till'' haha men tyvärr sket jag i vad han sa för bara tio minuter senare låg jag i solariumet igen. hihi. vi var nog inte så omtyckta där, eftersom jag hade hög musik på, sen förstökte jag så gott jag kunde att få terese att höra vad jag sa, det jag fråga henne var ''bleks håret?'' men hon hörde inte, eftersom vi låg i två olika solarium. så det slutade med att jag skrek, och då sa någon kärring till oss, haha. men musiken sa dom inte till om iallafall, så den fortsatte spelas. när vi kom ut andra gången var jag röd som en tomat, självklart.. haha men det hade vi kul åt på hemvägen iallafall. ja, det var då gårdagen jag inte hann skriva om igår :) peace \ely

     
där har vi tröjan\jackan jag köpte. plus jeans tightsen,
fast dom syns inte så mycket.

1 marie:

skriven

"och då sa någon kärring till oss" hahah! :D