hes röst och tåg dialog

nu lämnade jag precis av tove vid bussen, eller jag följde med henne en bit. vi sjöng singstar för fulla muggar. haha har mycket ondare i halsen nu än vad jag hade innan. menmen det går över. roligt hade vi iallafall. det känns verkligen skönt att umgås med tove eftersom vi ändå känner varandra såpass bra, vi har liksom känt varandra exakt hela livet, våra föräldrar är jätte bra kompisar, aa allt sånt. synd att vi inte umgås ofta, men det ska det bli ändringar på tycker jag! vi snackade om översovning snart, kanske i helgen? :) iallafall.

nu tänkte jag berätta en liten del av min&toves roliga dialog med den ''kända'' sångaren fråb tåget.
sångaren- jag har ett nytt hjärta, ni vet folk kan ge andra hjärtan
vi- aaaha, aa okej ...
sångaren- aa och jag fick ett nytt hjärta av olle, mitt hjärta var förstört
vi- okej
sångaren- så vad säger jag till min fru liksom. jag älskar dig av hela mitt hjärta eller jag älskar dig av hela olles hjärta?
vi- hahahaha