ingen rubrik

hej hej.
idag försov jag mig igen.. tredje fucking dagen i rad, haha inge bra. men egentligen försov jag mig inte eftersom jag gick upp i tid, men sen.. när jag skulle ta ett varmt bad och en skön morgon dusch, aa då somnar jag, låg i badkaret 1timme och 50 minuter HAHAHA äre inte typiskt mig? aa så ja kom försent idag igen, men imorgon då jävlar. och imorn äre fredag också naaaaaaaaajjjzss :D men skoldagen gick ganska bra iallafall. jävligt lång rast på torsdagar vilket är skönt. den tillbringade jag i datasalen med olle o jessica. vi kollade på klipp ifrån twilight, edwaaaaaaaaard! <3 mja, sen efter skolan gick jag hem till terese som fortfarande e sjuk. vi kollade på one tree hill, mmmmmh älskar det! kollar man en minut kan man inte missa en sekund. sen gick jag hem och nu sitter jag här. ska på träning klockan sju, utomhus, skojjskojj (: fast är helt död men jag kommer väl igång på plan antagligen haha. och juste! ett stort grattis till Thorson som fyller hela 17 år idag! :D<333 ja skriver mer sen. puss på eeer! \ ely


jag och bääästis på prao


Copyright © eelyy.blogg.se