its been a while

jag har inte skrivit på länge, i know. förlåt för det men jag har inte haft tid. igår var jag hos falken, det var kul. efter det sov terese hos mig, vi drack oboy och åt mackor.
på morgonen kom eken förbi och efter ett litet tag kom falken också. nu sitter dom i vardagsrummet och kollar på Bröderna Lejonhjärta och jag väntar på våra kicken wings som vi ska äta med pommes och mango sås som falken köpte. yummi mummi. hoppas bara inte kycklingen blir bränd, måste nog gå och ta ut dom nu. skriver senare. puss på er

1 Anonym:

skriven

Hejsan, på gratismode.se så kan du få hem gratis presentkort till en massa olika butiker så som hm,kicks, nelly.se m.fl. Du kan även få gratis biobiljetter eller trisslotter. Bara genom att enkelt samla poäng kan du få något av dessa grejer helt gratis hem i brevlådan:) Klicka på denna länken för att bli medlem och få 50 poäng direkt. Glöm inte heller att aktivera ditt konto via din mejl.

www.gratismode.se/?c=1389



Ha en bra dag:)