kändisar och donken fika

nu gott folk kommer ni få läsa mycket, roligt va? :)
började med en helt vanlig skoldag, lika tråkigt som vanligt förutom ett litet undandag vid namn jessica! sötnosen kom ju hem från kanarieöarna idag, så det var roligt att träffa henne igen. min edward kompis. haha<3

efter skolan tog jag tåget till stan med tove. på tåget kom det fram en kille till oss som sa att jag var lik hans kompis som var magdansös (?) sen snacka han om att han hade fått ett nytt hjärta och att han var en ''känd'' sångare. haha blev lite för mycket efter ett tag men som tur var skulle han inte av i stan som vi skulle. när vi var framme i stan gick vi till stadium, tove skulle köpa träningskläder eftersom hon fick friskis kort i födelsedags present, det blev ett par skit fina byxor och ett linne. sen skulle vi gå och fika, skulle egentligen bli på nått mysigt ställe men våra fotsteg ledde in till...donken! haha såklart.

på vägen hem snacka vi om massa saker, som varför tex inte killar blir kallade horor om dom har sex med flera personer, varför tjejer blir kallade horor för att dom visar magen på nån bild när killar kan stå med bar överkropp utan att få nån skit alls? lite konstigt det där.. vi snackade även om ifall det finns röd lysen brevid tågspåren? haha fast ioförsig stannar inte tågen så ofta, om det inte är nån station såklart. men vårt tåg gjorde det ett antal gånger -.- kanske därför vi började snacka om det, jag har ingen aning.

jaja, nu sitter jag här och skriver. tove står och sjunger singstar helt själv, haha söt! så jag får väl gå och joina henne :) men först lägger jag in ett klipp på ''kändisen'' från tåget och en bild på mitt donken ''fika'' haha.


ljudet är inte bra men man ser iallafall, och hör lite. hahaha



peace\ ely