livskamrat

nu sitter jag och lyssnar på två skuttandes glada bruttor som sjunger ''the final countdown'' på singstar. tjejerna är; min syster och hennes kompis hanna. haha ganska kul att lyssna på om jag får säga det själv. men iallafall inte det jag skulle skriva om, hhöhö.

jag kom nyss hem från tove. sötnöten har fyllt 16år, eller hon fyller imorn faktikst. så vi var där idag (jag mamma pappa och lillebror) och grattade henne. det var massa andra där också, vuxna och ungdomar. vi ungdomar satt och kollade tv, snackade och åt massa onyttigheter. det var trevligt tycker jag. och imorn får jag iiinte glömma att gratta tovsan på spinningen! plus att jag ska upp typ sju.. för min lillebror har friidrottstävling ju, åh varför ska den va så jävla tidig. palla.

men jag har tänkt lite. och usch jag får verkligen ångest! förut var jag alltid med tove, nu är vi aldig. det är liksom min livskamrat. vi har känt varandra hela livet. våra familjer åkte alltid till grönan, fjäderholmarna osv när vi var mindre. jag bara känner att vi måste få tillbaka kontakten igen! för jag älskar verkligen den tjejen! :) hon är så jävla underbar. puss på tove


käääärlek :')
1 tove:

skriven

det känns så skönt att vi tänker samma sak elise, jag saknar dig och vi har alltid varit barndomskompisar och kommer alltid att vara. jag älskar dig med elise, du är en jätte underbar person! massor av pussar och kramar!