min fredag kväll, inte helt misslyckad ändå faktikst

fredag kväll.. ja vad ska man säga. jag har suttit hemma med min familj hela kvällen. låter skit tråååkigt i know. men det är något jag gör allt för sällan och det var faktikst riktigt mysig. vi åt chips med dipp, drack cola och kollade på Lets dance. ja, så jag tycker inte min kväll har varit helt misslyckad ändå.

men jag måste säga att den där gamlingen vad heter han, juste carl jan! klockren aså fan vad jag älskar honom! :) men helt ärligt tycker jag kissy borde åkt ut, usch tycker inte om henne alls. lite för bitchig av sig tycker jag. men nu människor ska jag snart krypa ner, börjar bli hesare och hesare och jag vill verkligen inte missa spinningen med fotbollslaget på söndag, så jag måste bli frisk! skriver mer imorn.

och här har vi han! sötgubben Carl Jan

puss och kram, sovgott \ely
1 oliwiooow:

skriven

o du glömde mig :(

2 eeelyy

skriven

förlåt..

glömde skriva det MEN söten oliwia var också med en liten del av min fredagskväll. hon satt och mös med oss i soffan framför lets dance i en timme drygt. men dock vågade hon inte ta för sig av chipsen, så jag fick mata henne, haha! <3