Mobilblogg, Torsdag

Förlåt för dålig uppdatering, igen.. Blir inte så mycket tid över för datan om man säger så. Men jag ska bättra mig. jag kan ju blogga från nån kompis eller varför inte från mobilen? Jaja, såhär har min dag sätt ut: började med att jag försov mig, som vanligt. Typiskt.. Sen hade vi matte, störde inte och var faktiskt tyst denna lektion, kan bero på en sak som kallas headset som gör att jag koncentrerar mig mycket bättre. Hann göra hela tre dikter! Haha! Och några mattetal såklart. Ja men sen fortsatte väl skoldagen som vanligt, seg och äcklig. Men när den äntligen var slut gick jag hem till terese. Vi kollade på one tree hill sen kom hennes pappa hem som faktiskt fyller år idag, grattis igen stefan! Så vi sjöng för han sen åkte vi och åt på pizzeria. Efter det åkte vi tillbaka till terese, fikade och sjöng singstar. Sen chilla vi väl mest resten av kvällen. Och ja, nu ligger jag här nyduschad i sängen under mitt varma täcke. Måste nog försöka sova snart för imorn kan jag inte komma försent! Det får jag inte för då blir lilla emma wedin sur. Hahaha! Jaja, ha det bäst. Sovgott och drömsött/ ely