nyår 08\09

klockan fyra kanske kommer gästerna från småland. vi hälsade och kramades och lalala :) lite senare kommer anders och helen också, och vid sju äter vi god nyårs middag som bestod av lite allt möjligt. sen kvart i åtta går jag ut och möter oliwia, lite senare möter vi micke markus och samuel. så vi går och sätter oss vid grillen för att vänta på alla andra, men det tog sån jävla tid så vi gick upp till mig och sjöng singstar ett tag.

pinsamma fulla pappa kom in och dansade och töntade sig. usch. sen gick vi iaf ut till centrum för att möta några som aldrig kom dit. -.- men några andra kom iaf, krull fahlis riku bea tove och madde. efter ett tag var jag tvungen att börja gå eftersom att ja skulle fira tolv slaget med familjen och gästerna. micke följde med också, och tove. sen slutade det med att typ tolv kompisar stod nere och väntade på tolvslaget, och jag väntade på att mamma o pappa skulle komma ner med raketer men det tog en jävla tid. så jag och william (som också hade kommit dit) gick upp utanför porten för att se om dom var där. och det var dom, fan va sur jag blev. haha, men jag och william fick iallafall se några otroligt fina fyverkerier :)
 lite senare gick vi upp till mig, pappa var då ännu fullare och ännu pinsammare men vafan äre nyår så äre.
william gick typ hem efter en timme eller nått och då sjöng jag singstar med alla glada fulla människor.

ja, mitt nyår blev inte alls som jag tänkt, människor som jag inte trodde skulle komma kom och männsikor som jag trodde skulle komma kom inte, haha menmen jag är iallafall glad att allt har löst sig mellan mig och william nu, och jag är glad att jag fick en nyårs afton med honom, nytt år nya tag!

jag vill även passa på att tacka alla som har funnits här för mig under detta år som gått. hade inte klarat mig utan er, jag behöver inte nämna alla namn ni förstår nog vilka ni är. fina minnen har jag fått från 08 och jag hoppas det blir lika fina det här året!

gott nytt år nu allihopa hoppas ni får ett jätte skönt jullov :) ♥

peace and love \e

1 oliwia:

skriven

han var inte alls pinsam ;)