överdrivet stränga föräldrar och spinning

haha. förlåt för min lilla flipp i förra inlägget. men som ni kanske förstår fick jag i mig lite för mycket av det goda igår, sen blev jag sååklart busted! och mina föräldrar är otroligt överdrivet stränga. det vet ni som känner mig mycket väl. och jag hade redan ett straff innan att jag inte skulle få sova borta på evigheter, och nu det här. jag vet inte hur lång tid det kommer ta innan jag får sova borta igen. fan! fatta sommarlovet ;o då skaaaa jag sova borta! fan tältning på ängsjö o grejer. nej men vafan, klart jag får sova borta i sommar, så jävla långsynta kan dom ju bara inte va. nån mer än jag som har otroooligt stränga och överdrivna föräldrar? lite kul att veta. men gud, nog snackat om det här nu.

idag ska jag spinning cykla med fotbolls laget. jag älskar det! sitta där med hög musik. terese madde och hanna ska typ med, för man fick ta med sig kompisar eftersom vissa cyklar kommer vara lediga. och pappa ska med också, haha! vi får se hur det går :) men det blir roligt, jag ser fram emot det. och vi ska ju spinna 10 söndagar så det kommer bli skit roligt. bara säga till nån vecka om du känner för att spinna så kan jag ta med dig, kostar bara 25 kr. men du måste vara min kompis förståss. haha jag tar inte med mig någon jag inte känner. men nu ska jag nog försöka få tag på terese, vi har en del att prata om om man säger så. haha! skriver senare. puss på er\ ely

1 maria:

skriven

fin blogg elise:) vi måste träffas ngn dag! puss maria s

2 elise

skriven

tack detsamma maria :) aa det måste vi! puss