pinsamma jag !

haha nu sitter jag nyduschad framför datan och lyssnar på ''angels on the moon''. kom precis hem från fotbollsträningen. den gick ganska bra, förutom att det kändes som min hals svullna upp och jag inte fick nån luft pga den här jävla kylan men det gick över efter ett litet tag. haha meeeeen hörrni, nu kommer vi till det pinsamma, riktigt pinsamma! jag tove emelie och nån till går från omklädningsrummen påväg till parkeringen där alla ska sätta sig i olika bilar och åka hem blabla.. sen så var det vissa isfläckar på marken och jag hade ju mina grässkor (grässkor + is = inge bra!) så jag går där och sen halkar jag till lite, men jag ramlar inte. sen går jag några steg till, så halkar jag till igen, sen ramlar jag pladask ner på marken och slår i knät samtidigt som jag får en boll i huvet av någon a spelade på planen breve och massa killar går förbi för att gå in i sitt omklädningsrum. haha vad ska man göra liksom? jag låg ju såklart kvar och asgarva medans alla sprang fram och fråga hur det gick och asgarva dom med. haha ganska kul, ooch pinsamt. men sån är jag liksom. men det är inte allt. sen ska jag gå en bit bort där min gamla tränare står. sen säger emelie ''elise akta isen'' ja ba ''men ha ha ha !'' sen går jag iallafall dit bort. sen jag ba '' hej alejandro'' han ba '' vem är du?'' ja ba ''men varför lekeru att du inte kan mitt namn för?'' så börjar ja gå emot han, och på andra steget ramlar jag. IGEN! snacka om att emelie och aaalla andra aaaaaasgarvade åt mig då, haha. men den här gången landade jag på rumpan så det var lite mjukare landning en gången innan om man säger så. haha jaja, det var min roliga och pinsamma upplevelse. hhaha!
1 tove:

skriven

pinsamt hjärtat!

3 oliwiooow:

skriven

hahah alltid lika söt ely :D

2 oliwipppww

skriven

hahah alltid lika söt ely :D