spinning, mamma och bio

hej alla glada och pigga bloggläsare!
nu har jag spinnat. det var hur kul som helst men jävligt jobbigt. men det ska det ju vara! pappa följde med också, skojjskojj. nästa gång ska jag försöka dra med mig mamma också, haha sötkorven kommer inte nå ner till pedalerna! när vi hade cycklat klart gick jag och terese in i omklädningsrummet och gjorde 50 sittups. ganska nöjd med mig själv faktikst. pappa var också jätte duktig haha (: men nog snackat om det här nu.

innan jag åkte iväg och spinnade så hade jag ett väldigt långt och trevligt samtal med min käre moder. vi hinner inte prata så mycket hon och jag så det var otroligt skönt. vi pratade om lite allt möjligt. jag frågade hur hon var som tonåring men det svarade hon inte på, haha. vi låg i mammas och pappas säng och tog bilder, spelade in videosar och sen gick vi till mitt rum och sjöng två låtar på sing star. otroligt mysigt faktikst. vi bestämde även att bara hon och jag ska ha en tjej dag snart, åka in till stan, äta ute och lite sånt. sen ska jag mamma o emelie (big siss) åka och kolla på ''i taket lyser stjärnor'' som snart kommer ut på bio. jag har läst boken och den är så jääävla bra. och att söten tzatsiki e med i filmen är ju ett litet plus i kanten (a) någon mer än jag som har läst boken? men iallafall.. det var verkligen skönt att umgås med mamma.

man låtsas att man inte bryr sig om sin mamma, men det gör man.
innerst inne så älskar man henne mest på jorden.

nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag och syster ner i tvättstugan, guuuud så skönt med rena kläder :D puss på er/ ely