städning, fuck franska, godnatt

hej och hallå.
nu kom jag och syster precis hem ifrån morbror olle. städningen gick bra, det blev jätte fint tycker jag. haha även fast han klagade på mig en hel del. imorn ska jag åka och köpa nytt puder, behövande! och imorn äre skola också.. fy bubblan! och juste, fyfan va sur jag är. jag trodde ju jag fick byta språk från franska till engelska eftersom det går piss för mig i franskan och jag ändå inte har nån chans till ett G. men nu ringde nån jävla cp lärare och snacka om att det inte går att byta sista terminen o grejer. så jag ska få nått fitt åtgärdnings program? jippi -.- jaja, nu måste jag börja fixa mig för bed time och imorn får jag INTE försova mig. puss och godnatt \ely


jag var bara tvungen..
den här bilden är så jääävla fin!
love you min baaba