svenska idrottsgalan 2009

satt jag precis och kollade på med min käre far. det finns några små saker jag skulle vilja påpeka. lite synd att inte zlatan fick något pris, även fast han fick pris förra året borde han fått det här med :) enligt mig iallafall. det där jerringpriset (stavning?) tycker jag kallur borde vunnit istället för kalla. och två grejer som jag tyckte var riktigt grymma var den där 15åriga tjejen som var med i os seniorer, i simning. fatta 15 och simma os med therese alshammar och alla dom där vuxna topp simmarna? det är rätt ballt. sen den där killen som hade varit med i en tåg olycka, som simmade och vann. det är också grymt mäktigt tycker jag. riktigt häftigt att en kille med en arm och inga ben fortsätter simma och vinner bara något år efter olyckan. aa herregud, vissa människor är otroliga.

snart måste jag stänga av datan och packa i lite tvätt sen ska jag ligga och kolla på tv heeela natten. haha :D imorn äreee stuuuudiedag fyfan va niiiice! :D och imorn får jag penghar på luren ckså, så då blire sms 24\7. till er som har smsat mig men inte fått nått svar vet nu att det är för att jag inte har haft några pengar. men imorn skriver jag förfullt så förbered er, moahahah! (6)

men nu kommer ett klipp från galan, trodde inte det skulle finnas redan nu men det fanns några. så jag tog det klippet med OS-låten som robert gustavsson sjunger. låten kommer ioförsig inte förns typ fyra minuter men det är bara att spola fram om du inte pallar se allt (;
 


men vi hörs imorn alla sötnosar! sovgott och ha det bäst! \ ely