torsdag

hej ni som läser.
idag har det hänt mycket. jag har varit i skolan, första dagen sen förra veckan, haha. kändes inte särskilt bra menmen. massa snack om gymnasieval och skit vilket jag hatar för jag blir så osäker eftersom jag inte har en aning, inte ens vet om jag kommer in nånstans.. jag har tagit bilder och flummat med burran och på rasten åkte vi till jakan för jag skulle köpa ett puder, sen la vi undan ett par örhängen på gina som mamma ska köpa till mig :) sen fortsatte skoldagen, tråkig som faaaaaan.. ja, sen gick jag hem, sjöng singstar med syster. och nyss kollade jag på one tree hill. jag älskar varenda jävla fucking avsnitt! så jääävla grymma så det finns inte.

egentligen skulle det vara fotbollsträning men eftersom jag har varit sjuk kan jag inte gå, men jag fick ändå ett sms nu av min tränare att den är inställt, så det var ju bra. så idag ska jag nog vara med terese, min bästaste bästavän (: skriver mer sen. och btw FUCK OSKAR :) peace \ely


burrish and me