träning, spår 10 och knaaaas killar

hej hej hemskt mycket hej.

min dag har sätt ut på två sätt typ. 1.träning 2. dusch. haha, jag skulle ta ett varmt bad och så somnade jag, så min ''dusch'' blev ca två timmar lång. haha snacka om russin fingrar jag fick! eftersom jag inte skrev något igår så skriver jag lite nu, gårdagen spenderade jag till mesta del med terese och oliwia. vi åkte in till stan för att sätta oss på spår 10, just like the old days. bara snacka och chilla. älskar verkligen det stället. bäst playset i hela stan bah (: sen skulle vi gå in och värma oss och då kommer två helknäppa men ändå helsköna killar fram till oss. dom var faktikst jävligt roliga men tillslut blev det lite för mycket, iallafall för min del, HAHAHA! så vi gick därifrån. tog tåget hem och sen var den roliga dagen slut.. tänk att det alltid alltid alltid händer nått konstigt när vi e i stan, haha!

nu ska jag äta middag, någon kycklinggryta typ, sen ska jag ner i tvättstugan vid sju, ååh pass på tvättstugan, usch!

peace