back on track\ onsdag

förlåt för världens sämsta uppdatering!
idag har jag varit i skolan som vanligt. otroligt skön dag med endast 3 lektioner. har även bytt från slöjd till hemkunskap vilket jag tycker är mycket roligare. nu ska jag fan ta tag i min skolgång asså, en gång för alla :) .. efter skolan gick jag och terese hem till henne och tränade eftersom hennes pappa har köpt hem nån slags tränings maskin, sen gjorde vi massa sittups och kollade på tv. micke och markus svängde förbi ett tag också. efter det gick jag hem, kollade på älskling programmet, one tree hill sen var det middags dags, någon jätte god kycklinggryta. så nu sitter jag här helt propp mätt och lyssnar på musik. idag tror jag bara jag ska ta det lungt, kanske klämma in lite extra många inlägg för att gottgöra min dåliga upptatering :) kanske även kan få in lite matte plugg, det skulle behövas. jag har mycket att skriva om när det gäller gårdagen eftersom jag inte hann skriva nått då. men det skriver jag om i ett nytt inlägg annars blir det för lång och ser så tråkigt ut, haha. peace


mamma och jag sommar08, saknar