söndag

hej och förlåt mig för otroligt dålig uppdatering.
egentligen skulle jag ju skriva ett morgon inlägg när jag satt i bilen idag men jag var alldeles för trött. men tävlingen gick väl bra, min lilla plutt fick en dålig start på 60 meter bara. han var en halv sekund ifrån att komma till final så det var ju synd. men inte deppade han för det nej. på vägen hem flummade vi galet i bilen, haha aldrig haft så roligt med min lillebror tror jag. vi tog fula bilder, sjöng och asgarvade. sen stannade vi och åt på donken.

när vi kom hem la jag mig i sängen direkt, och somnade på bara några minuter. det behövdes ska jag säga! spinningen missade jag idag eftersom jag har ont i halsen och det inte alls är bra att träna då :/ så det var ju synd för jag tycker verkligen det är roligt att spinna, menmen. det kommer ju åtta söndagar till :D

förtillfället gör jag inte mycket alls, kom nyss upp från tvättstugan med syster min. nu sitter lillebror och sjunger singstar i mitt rum, ska snart be han gå ut för jag vill lyssna på musik. moahaha. om drygt en timme ska jag träffa terese så jag skriver senare<3

tryck på bilderna för att göra dom större


peace\ ely
1 Anonym:

skriven

ääääj va söta :D