jag har tråkigt, så jag kör på en..

.. 10 saker du inte visste om elise rosén

1.
jag har haft samma bästavän sedan jag gick i 4an, vissa har ju en tindens till att byta mellanåt? men jag stannar kvar hos min tills döden skiljer oss åt :)
2. när jag blir så sur så jag inte vet vad jag ska ta mig till så gråter jag
3. jag hatar att städa, men min föräldrar tvingar mig alltid
4. jag har gjort otroligt pinsamma saker på fyllan, asså otroligt pinsamma
5. jag klarar mig inte utan mobil, många som inte gör. men tro mig jag är ett extremt fall!
6. jag blir lätt ledsen av sorglig musik
7. jag har färgat håret över 20 gånger
8. mer än hälften av mina kompisar har inte sätt min natrurliga hårfärg
9. många tycker att jag är en bitch, eller kan vara en bitch. tycker inte jag menmen
10. jag har varit en extrem fjortis en gång i tiden

1 Anonym:

skriven

vad är din riktiga hårfärg då?:P