kvälls nytt

hej alla sötnosar!
ikväll har jag bara tagit det lugnt, träffat terese. snackat och lyssnat på musik. sjungit med på låtar från youtube, haha det är verkligen vår grej. har vi inget annat att göra så söker vi upp texten och sjunger med till massa låtar. det e ganska kul faktikst (; efter det mötte jag fredrika, satt vid grillen och snacka oså sen gick vi hem till mig en snabbis. sen när hon gick hem har jag suttit här med min över speedade lillebror och lyssnat på massa konstiga låtar. he he. japp det är väl det jag har gjort idag. och så har jag städat och packat i ett par timmar också, och ätit pizza. haha!

och imorn åker jag till landet.. aså det är alltid skönt att komma bort ett tag, men jag brukar ju alltid ha med mig min syster som man kan prata,promenera och göra saker med. men nu ska ju bitchen stanna hemma så det blir bara jag och lillebror. sen mina föräldrar såklart. men kusin hjalle är där iallafall så man får hoppas att det blir soligt så man kan sola och bada iallafall. men det som är hemskast är att jag typ inte kommer kunna smsa eller snacka i mobilen, för det har tydligen slagit ner nån fucking blixt. förut funkade comviq där men nu säger dom att bara telia funkar ;o PANIK! men jag håller tummarna iallafall! jävla långt inlägg det blev. PEACE N' LÖÖÖVE