detta skulle jag uppdaterat imorse, men det gick inte då. knas

godmorgon alla sötnosar!
igår mötte jag ju camilla som jag skrev, vi satt och snacka i gungan och hade det skitmysigt. lite senare kom micke joel och william också, sen lite senare kom terese också ut. vi satt och snacka och så.

och nu har jag precis bäddat sängen och ätit frukost. ska bara klä på mig och fräscha till mig lite sen skjusar pappa mig så ska jag göra ett tappert försök att byta mig mobil som har gått i två delar sen två veckor tillbaka. haha lycka till ely? i know! MEN det är iallafall värt ett försök.



och nu flera flera timmar senare sitter jag här nyduschad och fräsch. tyvärr gick det inte att byta mobilen, men efter det blev det iallafall god god mat från svea. sen var det direkt hem och somna i badet, raka benen och ta en lång skön dusch. nu måste jag börja fixa mig för sen ska jag möta camilla, och ikväll ville tom att jag skulle vara med alla dom, like the old days. och så ska det bli! :D