im baaack

hej alla sötnosar!
kom hem från öland iförregår vid elva nångång, åkte direkt med terese till hanna där vi träffade oliwia hanna micke markus joel linus och rasmus. skönt att träffa alla igen faktikst. igår åkte jag och terese till söder och träffade dennis och rasmus som vi träffade första kvällen på öland. jätte trevligt! sen åkte vi till söderhöjden och fixade lite saker sen drog vi till kallhäll och hade det trevligt, men fan asså va jag saknar öland..

sandra, elin, sebbe, greven, timmie, kimmie, anton, kalle, jonas, galli, linus, viktor, dennis, rasmus, krille och hundra miljontals fler obeskrivligt underbara människor som vi träffade, brasan på stranden där ca 50 fulla och glada ungdomar satt varje kväll, en spelade gitarr och alla sjöng med. när vi var vid scenen och träffade djurgårdarna, när vakterna kom, när vi studsa på studsmattan, när vi stod vid scenen och skrek och sjöng till sommartider, när vi spela ölspelet och jag har aldrig, ''hej elise, stockholm'' och mycket mycket mer. saker jag aldrig aldrig kommer glömma glömma.

''du gamla du fria du soliga syd, du sköna du underbara söder
jag hälsar dig vänaste land uppå jord.
för jag vill leva jag vill dö i skåne''

GLÖMMER AAAALDRIG ÖLAND 09!