:/



om fyra dagar är det bal.
om sex dagar är det avslutning.

jag vill verkligen inte skiljas från klassen.. det går inte att beskriva kärleken som har funnits där i nu tre år. alla minnen, alla skratt, alla tårar, alla tankar. vi har delat allt. ni har verkligen varit som en andra familj som man alltid har kunnat komma till om man behövde nått. vad som helst. för vissa kanske det känns som ett hell att gå till skolan varje morgon, men inte för mig. visst är lektionerna dö trista men att veta att man ska träffa alla från klassen, att man ska flumma sig egenom alla raster, hitta på sjukaste sakerna och bara driva sönder med alla lärare, det har fått mig att faktikst vilja gå till skolan, varenda jävla dag under de här 3 åren. jag vet inte, men jag kan verkligen inte förstå. jag vill inte förstå. att våran klass, att 9A faktikst ska splittras.. det är så jävla sjukt. det känns som igår som man gick runt där i skolan och kände sig fett liten, när man gick där och gick vilse bland alla stora 9or och alla massa klassrum. jag vill verkligen inte sluta i källtorp. jag vill speciellt inte sluta i klassen. men alla måste vi fortsätta våra liv. jag kommer iallafall aldrig glömma er, det svär jag på! loveu guys ♥

om jag fick en enda önskan i hela världen skulle det vara att stanna hos er..
1 burran:

skriven

nästan tårögd där...