jamå jag leva jamå jag leva

japp.. idag fyller man 16 då. känns lite annorlunda faktikst, 1år närmare vuxenlivet. usch, hahha. nej men folk säger ju att 16 är den bästa och roligaste åldern så man får ju hoppas på det :)

måste bara kort berätta om min gårkväll. jag och systeryster fick en sne ding i skallen och klädde ut oss och gick ut på en lång promenad. aså runt i kallhäll helt öppet! mimmi hade på sig ett par mjukisar, en för liten skjorta som var instoppade i mjukisarna så att hennes röv såg lika stor ut som en melon. hon hade en grön basker med håret instoppat och ett par glasögon med ett glas borta. jag själv hade tomteluva, turtels ögonbindel, hawaii halsband, sånt färgglatt med blommor o shit och en för täääski sminkning. hahahahhaha (?) sjuka människor finns det här i världen!

haha iallafall, jag fyller år idag! och det är bal idag! woooooho
1 Johanna:

skriven

Grattis på födelsedagen :) hoppas du får en riktigt härlig födelsedag. :P

3 Anonym:

skriven

tacktack :D <3

2 aqve

skriven

grattis sötnosa:) <3

4 Caroline

skriven

grattis :) <3