nejmen det blev visst ett till inlägg iallafall

nu har ja kollat klart film med syster. mycket skratt åt ingenting och mycket killning och slag. thats us i ett nötskal. och nu har jag en idé. medans ni får lyssna på den underbara låten från filmen Flash dance ska ni få läsa lite om mig (;


1. Hur gammal är du om fem år?
21 ;o shit va gammal
2. Hur lång är du? 168 cm
3. Vilken var den senaste film du sett? Flash dance
4. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? gifte sig förra året på en elefant i thailand :)
5. När såg du senast din mamma? för typ två timmar sen
6. Vilken ögonfärg har du? blåa
7. När vaknade du idag? typ 12
8. Vilken är din favoritplats? öland, thailand och spår 10
9. Vilken plats föredrar du minst? hmm.. bilen påväg hem från öland haha!
10. Vem var den senaste du träffade? syster
11.Hur löd ditt senaste sms och till vem? kommer sakna dig med bästavän<3<3 till terese
12. Var tror du att du befinner dig om tio år? thailand med terese 
13. Vad skrämde dig som barn? jultomten
14. Vem fick dig att skratta senast? syster
15. Har du stationär eller bärbar dator? klumpeduns data
16. Gillar du någon just nu? tyvärr inte
17. Vem hatar du mest? hitler
18. Ångrar du något som du skulle göra allt för att det inte skulle hänt: aa
19. Vill du ha barn: självklart jag älskar små söta bebisar
20. Vem älskar du mest förutom familj o släkt: KLASS 9A
21. Hur många kuddar har du i sängen?
3
22. Vad skulle du göra om du vann en miljon? shoppa sönder och åka med alla vänner till thailand
23. Tycker du om att mysa? ooojaaa
24. Kan du några andra språk än svenska? några ord på franska och engelska. oooooh
25. Har du någonsin åkt ambulans? nej faktikst inte
26. Föredrar du havet eller en pool? the ocean
27. Vad spenderar du helst pengar på? kläder och dumheter
28. Äger du dyra smycken? gör jag säkert
29. Har du någon gång testat narkotika? niiix
30. Vad var det senaste du stoppade i munnen? en cigg, haha
31. Vem är den roligaste människan du känner? finns många men mina morbröder slår nog fan alla rekord
32. Välj ett ärr på din kropp? bakom örat efter operation
33. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? japp, mina absolut första kläder sitter på en docka i mitt rum
34. Flirtar du mycket? haha beror på med vem
35. Vilken var den senaste bok du läste? vet inte, är inte så mycket för att läsa
36. Dansar du i bilen? nej men jag sjunger som en galning :D
37. Vilken radiostation lyssnade du på senast? 107.5

GODNATT OCH SOVGOTT NU SÖTISAR :)