tårar smakar inge gott.. jag kommer sakna er!

usch vilken dag.. tror aldrig jag har gråtit så mycket och länge i hela mitt liv. alla tjejer i hela klassen störtböla medans killarna garva åt oss, men jag vet att det var svårt att hålla in tårarna för er med grabbar! gick upp på scen gjorde vi också, inför hela skolan och gav blommor till våra älskade lärare. och min bästavän terese fick pris, för bästa prestationer, sötbollen har höjt sig från 30poäng till 180 på en termin, kan ni fatta?!?!?!?! ja e stolt över dig gumman :) sen gav emma wedin ett varsitt kort till alla i klassen och på mitt stod det ''ja vad ska man säga ? du har fått mig att vråla, skrika, skratta, gråta och LEVA. tack för dessa tre år. kram emma'' fattar ni att det brast då eller?

haha nej nu ska jag fixa mig lite sen skjusar eken mig o terese till outlet för tessless ska köpa högtalare tills ikväll. sen blire partyyyyyyyyyyy