tisdag, i think?

hejsan alla sötnosar!
förlåt för dålig uppdatering men nu är det ju faktikst sommarlov och då har man inte tid att sitta hemma och vara datanörd :)

gårdagen;
hade det hur trevligt som helst, badade och solade på dagen med terese linus och rasmus. älskar att svalka mig i vattnet och sen gå upp och lägga mig på handduken och sola :) efter det drog jag terese och oliwia till jakan, jag köpte en jätte söt klänning som jag hade senare på kvällen när jag terese oliwia hanna krullan joel micke markus och linus drog och åt i stan på kina muren, vi fick värsta vip rummet, bara för att vi var så många, haha. hur mysigt som helst. senare på kvällen drog jag terese&oliwia till falk sen sov jag hos tess efter.

idag dagen;
började dagen med att springa hem och hämta gymnasieintagnings kuvertet sen direkt hem till terese igen. öppnade kuvertet och såg att jag hade kommit in på handel! hur glad som helst eftersom bästavän också kom in där :D efter det drog vi iväg, terese handlade lite för sina födelsedags pengar och så. nu har jag precis kommit upp ur duschen och ska börja fixa mig sen ska jag ner med massa folk till aborreberget och spendera kvällen där. PUSS!