tråkiga äckliga söndag

varje dag som går är en dag närmare slutet.. känns verkligen helt sjukt. men iallafall!

igår hade jag väl roligt antar jag, drack en del och blev busted av mina föräldrar men dom är konstigt nog inte sura alls idag och har inte sagt ett ord om det. så brukar det aldrig vara utan det brukar bli ett jävla liv om jag dricker. menmen. asså helt ärligt så tycker jag föräldrar borde låta barnen släppa loss lite mer, sluta vara så jävla överbeskyddande! självklart är det inte okej att springa runt dyngrak i stan eller nått sånt skit.. men att vara lite smådragen och rolig med sina vänner är väl inte största synden, eller? låt oss ungdomar ha lite kul! det var det jag ville komma fram till.. :)

idag är det stora städar dagen hemma på legendvägen.. ååååh så drygt. men det brukar ju kännas bra när det är gjort. ska även skirva lite om Thailändskmatkultur för mitt hemkunskaps betyget. har inget mer att skriva nu. peace n' löööve\ ely