JAG ÄR TILLBAKAAAA! :D

hej alla sötnosar!
nu äntligen är jag tillbaka :D lägg märke till min nya fina design, tack så mycket carro. men nu ska jag iallafall berätta lite om min midsommar helg.

torsdag;
bilresan till landet var hemsk, bråk, tjafs, trångt. u name it! men tillslut kom vi fram till mysiga darlarna. gick in och hälsade, käre kusin elin var där också :) konrad var där med sin familj så det var hur många som helst där. den dagen gjorde vi inte mycket alls, gick väl mest promenader och blev rädda för alla ÄCKEL paddor. kom fram rätt så sent också så det fanns inte mycket man hann hitta på.

fredag (midsommarafton);
dagen började med att hela familjen spelade in massa roliga videosar på min mobil. hahah fråga inte, vi hade iallafall sjukt kul! sen var det bara att fixa sig för brännbolls match nere på byn. otroligt kul för det var runt 25 pers som var med, lite senare kom ante och hampus också, kusinerna. var ett tag sen så det var kul att få träffa dom. nått som var kul var även att få se olle och steve spela brännboll. olle&steve är min glada och lagom tjocka morbröder om du undrar :) efter matchen åkte vi till stugan igen och gjorde en egen midsommar stång, inte den finaste jag sett men fan den charmigaste! efter det blev det dans och sång, skratt och ståj. fylla osv. allt som hör till en svensk traditionell midsommar afton.

lördag;
vi gjorde ingenting på morgonen, bara såsade och tog det lugnt. vid runt tre tiden började jag och emelie fixa oss lite smått, vi skulle nämligen med hjalle och konrad på en raggarfest vid namn midsommar rocken. massa folk skulle va där, ante hampus johan lill-snorre björn nisse osvosv. jag kan förklara lite hur det var där borta. en stooor äng fylld av tält, snygga raggar bilar, fulla människor och alkohol. hade otroligt kul, var lite stelt i början men fan va det kom igång mot slutet. blev lite kaos ett tag och jag var inte särskilt älskad av min syster menmen hade roligt ändå :) slutade inte med att vi sov i tält utan jag patrik emelie ante och joss fick stjus hem till ante och hampus vid runt halv 4 tiden, så vi sov där.

söndag;
vaknade med lite ångest men solen sken så jag var glad ändå :) vi kollade tv och bara tog det lugnt, var nog ingen som var riktigt pigg denna dag. svensson kom förbi lite senare och då blev det till att åka och käka pizza. rolig biltur med låten ''var nöjd med allt som livet ger'' blev det och otroligt gott med pizza var det också! vi var hos ante&hampus ända tills klockan sju då mamma och pappa kom och hämta oss för då var det dags att åka hem mot stockholm igen!

yes allihopa, så har min midsommar helg sätt ut. rätt så händelserik och rolig om jag får säga det själv :) jag tog inte så mycket bilder men det har nog mamma och pappa gjort. synd att vi inte fick med oss digitalkameran till midsommar rocken och synd att jag inte kunde fota med min mobil eftersom jag var för full för att tänka, haha nejdå jag skoja bara. men det fanns väl inte så mycket tid till att fota vi hade fullt upp både jag och emelie. men jag ska höra med hjalle lite senare om han kan skicka över några bilder på msn. och då lägger jag självklart in dom direkt! PUSS


nejmen hoppsan. en bild lyckades jag iallafall ta!
sötnosarna emelie&hjalle