bild dag

shaba.
nu sitter jag i mitt rum och lyssnar på syster och hennes kompis som sjunger singstar. skit kul. haha snart går väl spegeln sönder. nejdå. iallafall, skoldagen har varit jätte rolig. under rasten satt vi ett par stycken utanför bakdörren där och lyssnade på musik från mickes högtalare och solen verkligen stekte. underbart var det verkligen! sommar känslorna börjar komma fram på riktigt. matte lektionen var också rolig, vi tog massa bilder och flumma. sen hade vi prov om andra världskriget idag också, det gick faktiskt bättre än vad jag hade förväntat mig. jag svarade på alla frågor så jag hoppas iallafall på godkänt. något vg blir det nog inte. nu bjuder jag på massa bilder sen ska jag till vardagsrummet och kolla tv. peace n' löööve

    lägg märke till sara i bakrunden   
1 Anonym:

skriven

hahahahaha bilden på joel, samuel och sara är klockren!

2 slajnuuuuus

skriven

Haha sara:P