blogg paus

förlåt för dålig uppdatering men nu har vi absolut inget internet hemma eftersom pappa fick en liten flipp i förregår. så nu kan jag inte blogga. så det blir inga inlägg nu, tills pappa har fixat min data. vilket jag hoppas han gör så snart som möjligt.

förtillfället sitter jag i datasalen med frida och oliwia. vi lyssnar på Use somebody och har lite girltalk. hah. håltimme har vi nu, sköönt. nästa lektion är svenska sen har vi lunch. sen har vi bara en lektion till. fast efter den måste jag göra mitt matte omprov också. blää!

men nu ska jag iallafall ta en blogg paus. tills min data är lagad. kanske blir nått litet inlägg om jag är i datasalen eller nått, för jag kommer nog inte klara av att sluta skriva helt. men om 1-2 veckor kommer jag skriva för fulla muggar iallafall. så håll ut sötnosar :)

peace\ely