ett stort tack till er

guuuud vilken tur jag har! spinningen med fotbollslaget börjar ju fem. och pappa kan inte stjusa mig eftersom han är på träningen med min bror, och min tränare anders kunde inte heller stjusa eftersom han redan var i jakan på kalas och skulle direkt till friskis efter, tove svarade inte, och bussen gick fem. och träningen börja ju då. så jag hade panik ett tag. men min andra tränare micke ringde och sa att jag kunde åka med han. trotts att han bor i jakan, och jag i kallhäll, och friskis ligger i jakan, så kommer han och hämtar min. vilken ängel! :) så ett stort tack till han.

och juste, ni kanske ser att lite saker är ändrade här på bloggen. tack så mycket caroline, ännu en gång <3 nu måste jag fylla vatten flaskan och hitta mina inomhus skor. uppdaterar senare. puss på er\ely