fredag kväll

im back bitches :)
först funkade inte internet, jag ba faaan.. men sen startade jag om den och då funka det, så nu är jag överlycklig, möhö. ikväll har jag inte gjort mycket, men ändå haft kul. var först med terese oliwoow och penos. vi sjöng singstar och åt godis. sen gick oliwia och penos hem då gick jag och terese till grillen och träffa massa roligt folk. haha och alldeles nyss ringde salle och fråga om jag kunde öppna porten åt han och markus, ja ba aså nej jag kan inte släppa in er.. förlåt. sen han ba nej det är lugnt jag förstår, men kan markus sova hos dig? hahahh wtf. fått för mycket av det goda? aa men iallafall sen var vi där ett tag, men det är så äckligt kallt ute så vi gick hem till terese. lyssnade på musik, snackade, spelade in massa videos. otroligt roligt var det iallafall, aa sen gick jag hem. mamma och pappa trodde att jag hade druckit, fast jag inte hade det.. herregud. nu ska jag kolla om det är nått bra på tv sen ska jag knarka musik. uppdaterar lite senare. puuuussseeeennnnn


saknar..