friday bitches

förlåt för min dåliga uppdatering men jag kom hem för inte så länge sen. skolan var galet chill. hade bara no, språkval och idrott. på idrotten hade vi styrketräning, vi gjorde massa hel crazy övningar som var skit roliga. haha efter skolan åkte jag terese oliwia och tove in till stan. lite senare kom julia och jessica in också. jag fick med mig hem ett par gråa tygskor, en vit sjal och en svart vårjacka. yuppyupp. vi åkte in med 2 tåget och kom hem halv åtta. förstår ni hur mina fötter värker? shit pomfritt. men trevlans var det:)

snart kommer min käre kusin elin hit, vet inte riktigt hur jag ska göra, om jag ska vara hemma och ta det lugnt eller om jag ska dra ut en sväng. får se hur det blir. helt död är jag iallafall. och jag bara dör för en låt! peace is free med black stone cherry. finns ingen bra video på youtube, någon som kan nått bra nedladdningsprogram som kan fixa låten till mig? är i stort behov. och så vill jag ha sommar, men ändå inte. vill inte sluta källtorp. varför går tiden så fucking fitt snabbt för. kommer ihåg i 7an, när man kände sig fett liten och tappade bort sig i korredorerna. tåren i ögat. nu ska jag sluta skriva innan jag blir allt för deprimerad. menshumör. hejdååå