girlsnight

hej sööööötnosar
sitter hemma hos terese, har precis varit hemma och hämtat saker jag behöver tills ikväll. nu har jag valt vilken outfit det blir också. en jätte söt svart klänning med v-ringning och en liten snörning vid midjan. yuppyupp. klockan fyra ska vi börja gå mot svea och beställa pizza sen ska vi vidare till lajnden, fixa oss lite sen kommer tove jessica frida och oliwia. så ska vi äta och förfesta lite där. sen bär det vidare mot bea där vi ska fira henne eftersom sötisen fyllde år igår. så det blir en fullspäckad kväll. galet najs. sitter och peppar upp mig med musik medans terese står i duschen.
 
juste, vi hade nationella i engelska idag. och jag hoppas vid min gud att jag blir godkänd, men det är jag nästan helt säker på att jag blir så det ska jag inte oroa mig för nu. nej för nu ska jag bara vara glad, yeeaah!


ska bara sitta och lyssna på den här sköning låten sen bäääär det aaaav.
ha en rolig kväll nu gott folk! ciiiaao