godnatt fredag

hej hopp gummi snopp.
är på ett sjukt konstigt humör, verkligen. känns som jag skulle kunna bryta ihop vilken sekund som helst samtidigt som jag skulle kunna börja asflabba. wierd.. iallafall. ikväll har jag varit med terese oliwia eken och mange. gick dit efter en lång väntan på min kusin som tog bra tid på sig, så jag gick till terese. där kollade vi på Another teenage movie, så tror jag den hette. helskum, men ändå rolig. konstig, men ändå någorlunda bra. efter det gjorde vi inte mycket, sen var det dags att trippa hem. hann tyvärr inte hälsa på kusin då heller eftersom hon hade hunnit gå och lagt  sig. hon tillbringar nämligen helgen här. så det får bli imorgon bitti :) nu vet jag inte vad jag ska göra. är jätte trött men ändå inte. över trött är jag nog. efter nästan 6 timmar i stan blir man helt död. lägger mig väl antagligen ner i sängen och knäpper på tvn. imorn blire skooooj iallafall! hörs älsklingar.

puss och godnatt\ ely

   
ord kan inte beskriva hur otroligt tacksam jag är som har er två tjejer.
utan er skulle inte livet ha någon mening. ni är mina bästavänner
och er litar jag på till hundra procent. jag kommer alltid finnas
här för er, tvivla aldrig på det. jag älskar er oliwia och terese