i will come running

shulululu alla katter.
skönt att vara hemma säger jag bara. skoldagen var inte så hemsk iallafall. idrott med afrikansk dans, sen bara svenska språkval och no. imorn äre prov om andra världskriget, känns inte som jag har följt med som jag borde så jag har lite att jobba ikapp today. usch fy och blä. jag hatar verkligen att plugga, nått som jag inte har gjort dom senaste 3 åren så det kommer bli svårt att börja nu. menmen, bara att knipa ihop och räkna till tio. klockan halv sju är det innebandy träning, känner mig inte mega taggad. död i hela kroppen efter gårdagens spinning. men det får funka ändå :) nu ska jag tanka på min mobil med nytt comviq kompis eftersom mitt går ut imorn.
 
peace n' löööve


gud va kär jag är i den här väskan! måste måste måste beställa hem nästa månad!