ibland blir jag så fucking irriterad

hej
nu var jag nyss nere i tvättstugan, 4 fulla maskiner med tvätt har jag och syster att fixa med idag. kuuuul? verkligen, inte! sen fick vi tillbaka vårt nationella i engelska idag också, och det var ju nästan lite pinsamt.. när vi gjorde provet nån gång förra veckan tror jag det var, så ringade jag i alla MVG:n på baksidan lite på skoj, sen hade jag helt glömt bort att jag hade gjort det när vi fick tillbaka det idag. så jag typ tjöt av glädje, kunde knappt sitta still, fick typ tårar i ögonen, låter överdrivet, men jag är inte direkt ett mvg barn så jag blev huuur glad som helst. sen kollar samuel på mitt prov och säger ''men du har ju fyllt i det där själv du fick vg-?'' och jag ba neeeeeej.. haha visst det är inte dåligt, men det hade fan inte suttit fel med ett mvg, vem håller inte med liksom?

men en sak som jag är så jävla sur över är att jag hade svarat på en fråga, man skulle ge två exempel på vad en tjej gjorde innan skolan, och jag hade skrivit båda grejerna som var rätt, plus typ två till för att få lite extra bra. men bara för jag skrev två extra får jag inga poäng för det? hallå? jag skrev ju fan dom två rätta? så jag säger att jag fick ett vg, för lägger man till dom där två poängen veronica inte gav mig (som jag SKA ha) så fick jag prick vg poäng. aja fan nog snackat om det. nu ska jag njuta av livet tills jag ska ner i helvetes fitt tvättstugan igen.

byyye bitches!