imorn äre freeedaag

tillbaka!
det blev en lång tur. började med att stressa iväg till fotbollsträningen. den gick väl sisådär, får flipp på vissa i mitt lag, om man ens kan kalla det så. direkt efter träningen åkte jag och pappsen iväg och storhandlade på coop i k-ängen. självklart var vi ute sist. på hemvägen stannade vi till och köpte oss en varsin hamburgare på donken sen fortsatte vägen hem. många kassar fanns det att bära upp för dessa jävla trappor, ibland hatar jag att bo högst upp, utan hiss! men jag ska inte klaga. imorn blire att åka iväg med alla girls och shoppa i stan dirre efter skolan. jag måste hitta ett par skor och en vårjacka. men nu människor måste jag hoppa ner i sängen. imorn äre fredag, jippi!

puss och godnatt \ely


i guess things never change my friend.. thats just the way it is