kvälls nytt

då var man hemma igen då, efter en lång tur. först gick jag hem till terese, så berättade hon eken och oliwia den där grejen och jag säger inget mer än haha om det :) sen skulle terese på träning och då mötte jag micke linus och joel sen kom carro och lämna mina pengar som tog ett jääääävla tag att få tillbaks! aa.. sen typ satt vi vid grillen ett tag sen gick vi till sporthallen, linus och falken börja typ småtjafsa, otroligt kul att kolla på kan jag säga. sen satt jag där och kolla på träningen. snacka med falken om hans försvinnande snorkråka, om hans trasiga tand och om min finne. hahahaha det var otroligt roligt faktikst. sen aa, så typ började vi gå hem jag terese oliwia (som också hade kommit dit lite senare) och eken. sen mötte vi jonte och patrik också. sen blev det typ lite smått snöbollskrig, eken sula en fet iskocka på min vad, jag har redan ett blåmärke och det gjorde grymt ont. sen kasta jag en iskocka i hans ansikte, men han hann inte ge tillbaka för då sprang jag hem. haha aa, det var min kväll. nu ska jag lyssna lite musik sen kolla på tv. myyyys. hörs imorn sötisar. pusspuss\ely


nödvändig bild, iknow