lördags kväll

im back, hoppas ni hoppar av glädje. men det gör ni säääkert :) hah
började då med lite girltalk hemma hos terese, jag hon och oliwia hade lite att snacka om. efter det fortsatte vi kolla på massa The hills avsnitt. aa vad fan hände sen.. typ, jag och terese gick hem till hennes pappa och åt jätte god middag med kött, potatisklyftor och bjarnesås. yuppyupp. efter det var båda spyfärdiga, och nu menar jag inte för att maten var äcklig, för den var jätte god, utan för att vi var så iiinnn i heeelvete mätta. haha! aa sen gick vi typ till fredrika och nettan sen mötte vi oliwia och eken och drog tillbaka till terese och sjöng singstar. vi körde i lag och jag kom ju såååklaaart med oliwia -.-' ahahaha nej jag skojja bara. men iallafall, sen börja vi kolla på en Beck film men hann inte långt för sen ville vi gå ut, haha. aa.. sen var vi ute ett litet tag, jag och terese gick upp till mig och skulle göra ett tappert försök att fråga om jag fick sova hos terese, gjorde fan en låt o grejer, men det var ju helt i onödan, sååklart! aa, sen skiljdes vi åt allihopa och nu sitter jag här. det var då min super duper mysiga kväll, hihi. puuuusss\ely



saknar