måndag

hej alla.
förlåt för dåligt uppdatering men jag har inte kommit åt en data förns nu. det blir ett otroligt kort inlägg eftersom jag egetntligen inte får vara inne på min syrras data. men jag tänkte iallafall kort berätta om min dag.

skoldagen var bra, musiken var otroligt rolig idag. vår musiklärare Leif satt och spelade piano och jag tove och frida satt brevid och sjöng. till nästa vecka ska vi skriva ut låttexter vi vill sjunga. jag vet vilken jag ska ta. Det vackraste med Cecilia Vennersten :) sen efter skolan följde micke markus och oliwia med hem till mig. vi kollade på What happends in vegas. sen gick vi ut, jag och micke mötte terese vid pappas grill, sen följde vi med upp till henne ett tag.

sen nu sitter jag hemma. ska äta lite sen dra ut och möta micke och linus. vi ska typ till sporthallen. nu måste jag kila. peace\ely