not one step without you

åååh va underbart! nu har jag fått tillbaka min mobil. eller inte riktigt eftersom dom var tvungna att slänga min och ge mig en helt ny :) visserligen hade jag bara haft min i 2månader så den var inte direkt gammal, men en och annan repa hann den nog få så det är nice med en helt perfekt.

när jag och pappa hade åkt och hämtat mobilen gick jag hem till terese. vi snacka lite bara jag och hon. var ett tag sen nu. sen fick vi idén att ta bilder eftersom vi inte har några särsklit nya på oss två. så en halvtimme om inte mer gick åt att bara ta bilder. så jag bjuder på ett par nu. enjoy!











sen så vill jag bara tillägga att jag älskar terese olausson
mest i hela världen. min syster, soulie och bästavän.
ingen kan skilja på dig och mig, så är det bara!
jag kommer stå vid din sida tills jag dör och det
svär jag på. och sommaren med dig kommer
bli sjukast. faaan vad jag längar!
jag älskar dig gumman <3
1 tessi:

skriven

jag älskar dig bästavän!