om gårdagen

godmorgon alla glada
nu är klockan halv nio och jag vaknade för en halv timme sen. asså seriöst vad är det med mig? när jag verkligen behöver sova ut, och verkligen kan göra det, då vaknar jag skit tidigt. men på skoldagar då kan jag ligga kvar och sova hela dan om jag skulle få det. önskar det var lite tvärtom där -.-

gårdagen var jätte trevlig.
började med att jag och terese beställde pizza från svea sen fortsatte vi mot lajnden. där satte vi på musik och började fixa oss lite sådär. sen efter nån timme kom jessica och frida, då åt vi sen gick vi till bussen. busschuffösen där kan ju kyssa mitt arsle! så jävla otrevlig människa. usch. men sen åkte vi iallafall vidare till bea där linda amanda tove och elina också var. vi hade skit mysigt, sjöng för bea, prata, dansa, sjöng, jaa. hade bara allmänt kul :) sen drog vi vidare ut där vi mötte lite människor. typ william tom tobbe johan micke osv. jag tog sällsis hem med micke senare sen gick jag väl i stort sätt in och la mig direkt typ.

och igår fick jag ett samtal från min underbara lillebror som hade varit på sjukhuset i fem timmar. gud det var nästan så man började gråta. han hade iallafall typ hängt och gungat med händerna på två stolar. sen hade han tappat taget och ramlat ner med ansiktet i sten golvet, så han började blöda jätte mycket från munnen så pappa fick komma och hämta honom. beeeebis. så idag sprang jag in till han direkt när jag vaknade och kramade om honom. sen fick jag se hans jack i munnen också, snutte.. men han mår bra, och då mår jag bra. jag skriver mer senare och då kommer bilder från tjejkvällen också. pppppppppppuuuuuuussssseeeeeeeeeeeennnnnnnnn



imorse var plutten glad och pigg. jag sa att han skulle ge mig ett
litet leende. men det gjorde för ont sa han, och kolla vänstra kinden,
haha pluppie.


jag älskar dig bebis