onsdag

förlåt för dålig uppdatering men jag har inte haft tid att blogga någonting. det här kommer nog bli mitt längsta morgon inlägg hittils haha. nu har jag iallafall klätt på mig, sminkningen och håret återstår. första lektionen är matte, wiiiho.. måste verkligen klara nationella, good luck ely.

gårdagen var ganska händelserik faktiskt. började då med skolan, som vanligt. efter skolan skulle jag gå och hämta lillkillen på hans skola och sötkorven markus följde med. haha slutade med att jag och markus spelade fotboll mot min lillebror och hans kompis en halvtimme typ. sen gick vi hem, jag gick till terese där fredrika oliwia och stella var. vi kollade typ på tv. sen gick stella och fredde hem. vi fortsatte kolla tv och sjöng singstar osv sen kom eken förbi och hej och hå va mycket hår han har fått ;o jag är van vid att se han helt snaggad, men icke sa nicke. aa iallafall så gick jag hem sen, kollade på 40 year old virgin och bara tog det lugnt :) nu känner jag att jag måste skynda mig lite, men vi hörs senare.

peace n' löööve\ely