onsdag

förlåt för dålig uppdatering, hann inte skriva nått imorse och igår kväll slockna jag framför tv:n så det blev inget godnatt inlägg heller. men nu sitter jag här igen iallafall, wiihoo (applåder) idag har jag inte gjort mycket alls förutom skolan. hade mitt omprov i geometri för tredje gången och klarade det inte, det känns ju verkligen skit kul.. sen blev det småtjafs som man satt och lyssnade på ett bra tag, så jävla onöööödigt HA HA HAAA !

aa.. sen gick jag typ hem. juste vi hade tävling idag på hemkunskapen, eller jag tävlade mot samuel och jessica. vi var i olika grupper sen skulle man göra egen köttfärssås och sen ska alltid vår hemkunskaps lärare smaka av alla i slutet och säga vem som e godast. sen dom hade fett med luft och trodde verkligen att dom skulle vinna tills katarina sa ''det finns några som vinner stort, med både samarbetet, dukningen, smaken och allt..'' spänningen var olidig... ''och det är... elise och anton'' WOOOHO, hahah in your face biaaatches :D efter skolan fick jag äntligen mitt puder, kääärlek! och så har mamma fixat ett sånt här tandsmycke, haha tönt :D aja, nu ska jag fortsätta med mitt. peace\ely

mahahah, hittade ett gäng oldie's på mig. titta och njut.
klicka på bilderna för att få dom större