uppdatering från tessooow

shooo katten!
nu sitter jag hemma hos terese. vi har precis fixat oss litegranna så nu e vi jääätte söta. muhu! ikväll tror jag vi ska vara med micke och company, dom ska tydligen kröka, men nått sånt blir det inte för min del.
skolan idag gick jätte bra, chilligaste dagen med bara tre lektioner. på idrotten gjorde jag bip testet vilket var otroligt jobbigt, men det gick bra. efter skolan gick vi till terese, har bara tagit det lugnt. jag och oliwia låg och sov ett tag, skit skönt. haha, sen gick olle hem och då tvättade jagochterese bort sminket och gick ut på ballen och solade ansikterna. haha satt där med vinter jackorna. längtar till sommaren :/ iallafall. nu måste jag vara social, plus att jag måste ut en sväng. höhö. uppdaterar senare bitches!

ppuuuuuuuussssseeeeeenn


in the school :)