uppdatering hemifrån bea

godmorgon stockholm!
ni kanske precis har vaknat just nu men jag har hunnit med rätt så mycket. borjade med att jag ringde och väckte oliwia klockan kvart over 9. (det är en bokstav som inte funkar, kan inte skriva vilken eftersom det inte går men ni forstår nog vilken det är, aja det får gå ändå) sen mottes vi iallafall vid grillen. sen blev det att lägga rush till bussen. så gick vi runt i jakan lite, oliwia skulle egentligen kopa ett par orhängen men dom fanns inte. så gick vi in och kollade på carlings och jag hittade en jätte cool tjocktroja som jag ska kopa nästa månad, sen kollade vi på väskor osv. sen ´gick vi till tåget och motte bea som hade solat, så tog oliwia tåget till stan eftersom hon skulle till solna. så jag och bea åkte hem och nu sitter jag här hemma hos henne. bea kollar på lets dance och äter nån gryta. haha. och jag hittade några jätte  gamla bilder på hennes data som jag tänkte dela med mig av. enjoy!



peace\ely